vracim-reklamuji-lavaliere-banner.jpg

Vracím nebo reklamuji

Jak reklamovat výrobek či změnit velikost?

 

Reklamace přijímáme pouze Českou poštou a doručené přímo na adresu. Vyplňte prosím e-mail: info@lavaliere.cz a telefon: 739057711, aby měla pošta jednoduší práci s doručením a vaše zásilka se někde neztratila.

Doručovací adresa pro reklamace:

Lavaliere s.r.o.

Jizerská 904

Liberec

460 15 

 

Pokud potřebujete změnit velikost, pošlete náramek zpět na níže uvedenou adresu a na papír k náramku připište, co a jak je potřeba upravit. Nemusíte psát e-maily, ani volat, informace na papíru je nejlepší, protože se i s náramkem dostane rovnou do dílny - v co nejkratším čase Vám náramek upravíme a pošleme zpět. Při doručení náramku k nám a jeho opětovné expedici, vám vždy přijde potvrzující email obsahují veškeré informace. Pokud nám pošlete náramek a do 5 dnů vám nepřijde potvrzení o přijetí, což se nestává - tak nás prosím teprve kontaktujte.

 

Pokud zvolíte špatnou velikost náramku, rádi vám jej upravíme na míru. Při nákupu nad 2000 Kč je tato úprava včetně dopravy zdarma. Při nižší částce je zpoplatněna cenou ve výši 200 Kč, což jsou náklady na předělání náramku, administrativu spojenou s tím a poštovné zpět k vám. Cena vám bude účtovaná při převzetí vyměněného náramku a to dobírkou.

 

Každý náramek zakoupený na našem e-shopu můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu v případě, že se nejedná o zakázkovou výrobu.

  

Přišel vám náramek poškozený či s jinou vadou? Ihned jej nafoťte a vyplňte reklamační formulář zde a kontaktujte nás telefonicky nebo na info@lavaliere.cz. Při reklamaci nám do e-mailu a i k náramku do obálky pošlete vyplněný formulář a detailně popište problém a náramek zašlete na adresu níže. Vrácené peníze či nový náramek vám zašleme po obdržení náramku a zpracování reklamace tím způsobem, jakým jste provedli původní platbu.

 

Pokud nám pošlete zboží opotřebované či poškozené, ale prokazatelně ne naší vinou, vrátíme vám poměrnou část ceny, popř. se můžeme domluvit na opravě produktu/zaslání nového. V případě vrácení zboží a reklamace hradí poštovné vždy kupující.

 

Podrobné informace naleznete v obchodních podmínkách.